ELCO plus spol. s r.o.

  O společnosti

  IT dodávky, servis

  WiFi Internet

  WinElco ERP

  WinElco Odbyt

  Elco Industry IS

  Elco Helpdesk

  Reference

  Certifikace

  Aktuality

  Kontakty

  Kde nás najdete



 Elco Helpdesk

   Helpdesk je pracoviště nebo služba, poskytující pomoc uživatelům (zaměstnancům) dané instituce. Je to softwarové řešení, na nějž se uživatel obrací s žádostí o pomoc s vyřešením problému či ohlašuje chybu.
Účelem helpdesku v oblasti informačních technologií je poskytovat technickou podporu uživatelům PC či jiných zařízení.
Zadavatel požadavku se prostřednictvím aplikace spojí s týmem techniků, kteří disponují znalostmi a schopnostmi potřebnými pro jeho vyřešení.
Následně je zadavatel buď veden k vyřešení problému či se technik helpdesku připojí přímo na jeho pracovní stanici a problém vyřeší za něj.
Má-li firma helpdeskové pracoviště, které musí přijímat denně velké množství požadavků, vyplatí se jí implementovat specializovanou helpdeskovou aplikaci.
Tato aplikace pak nabízí přehledné rozhraní pro řešitele požadavků a případně i pro jejich zadavatele.
Řešitelé díky ní mají požadavky centrálně na jednom místě, což umožní zajistit jejich zpracování, řešení, prioritizaci a v neposlední řadě i dohled nad plněním SLA.
Princip je takový, že zadavatelé vyplňují speciální helpdeskový formulář, který poté odešlou na helpdeskové pracoviště.
Tam je požadavek převzat řešiteli a navázána komunikace s jeho zadavatelem.

Zákaznická podpora
- kancelář Planá - 374 798 420
- ing. Klauber - 728 067 042
- ing. Čermák - 602 357 583



Řešení požadavku...