O společnosti
IT dodávky, servis
WiFi Internet
WinElco ERP
WinElco Odbyt
Elco Industry IS
Elco Helpdesk
Reference
Certifikace
Aktuality
Kontakty
Kde nás najdete
|
Elco Helpdesk
Helpdesk je pracoviště nebo služba, poskytující pomoc uživatelům (zaměstnancům) dané instituce. Je to softwarové řešení, na nějž se uživatel obrací s žádostí o pomoc s vyřešením problému či ohlašuje chybu.
Účelem helpdesku v oblasti informačních technologií je poskytovat technickou podporu uživatelům PC či jiných zařízení.
Zadavatel požadavku se prostřednictvím aplikace spojí s týmem techniků, kteří disponují znalostmi a schopnostmi potřebnými pro jeho vyřešení.
Následně je zadavatel buď veden k vyřešení problému či se technik helpdesku připojí přímo na jeho pracovní stanici a problém vyřeší za něj.
Má-li firma helpdeskové pracoviště, které musí přijímat denně velké množství požadavků, vyplatí se jí implementovat specializovanou helpdeskovou aplikaci.
Tato aplikace pak nabízí přehledné rozhraní pro řešitele požadavků a případně i pro jejich zadavatele.
Řešitelé díky ní mají požadavky centrálně na jednom místě, což umožní zajistit jejich zpracování, řešení, prioritizaci a v neposlední řadě i dohled nad plněním SLA.
Princip je takový, že zadavatelé vyplňují speciální helpdeskový formulář, který poté odešlou na helpdeskové pracoviště.
Tam je požadavek převzat řešiteli a navázána komunikace s jeho zadavatelem.
Zákaznická podpora
- kancelář Planá - 374 798 420
- ing. Klauber - 728 067 042
- ing. Čermák - 602 357 583
|